Hüma Hatun Anaokulu Hizmet Standartı Tablosu
HÜMA HATUN ANAOKULU ANAOKULU MÜDÜRLÜĞÜ HİZMET STANDARTLARI
Sıra No | Hizmetin Adı | Başvuruda İstenen Belgeler | Hizmetin Tamamnlanması (En Geç) |
1 | Ön Kayıt Başvurularının Alınması |
1- Başvuru formu (okuldan alınacak) 2- T.C. Kimlik numarası beyanı ( Veli - Öğrenci) 3- Kontenjan öğrencileri için ön inceleme formu |
20 DAKİKA |
2 | Kesin Kayıt Başvurularının Alınması |
1- Sözleşme İmzalanması ( Ek-2) 2- Acil durum başvuru formu (Ek-5) 3- Aile hekiminden sağlık raporu |
20 DAKİKA |
3 | Kayıt Yenileme Başvurularının Alınması | 1- Devam istek dilekçesi | 15 DAKİKA |
4 | Kayıt Silinmesi | 1- Dilekçe | 10 DAKİKA |
5 | Kayıt Yaptırıp Hizmet Almadan Ayrılanların Ücret İadesinin Yapılması | 1- Dilekçe | 3 İŞ GÜNÜ |
6 | Anaokulu ve Dengi Okullarda Öğrenim Gören Öğrencilerin Nakillerinin Yapılması |
1- T.C. Kimlik numarası beyanı 2- Veli dilekçesi 3- Şehit ve muharip gazi çocukları ile özel eğitime ihtiyacı olan çocuklar için durumlarını gösterir belge |
30 DAKİKA |
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıdaki tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat Yeri İsim Unvan |
: Okul Müdürlüğü :Pınar KAPLAN : Okul Müdürü |
İkinci Müracaat Yeri İsim Unvan |
: İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü : İsmail OĞUZ : İlçe Milli Eğitim Müdürü |
Adres | : Fatih Sultan Mehmet Mh. Sakin Sk. No:'1 Kartepe / Kocaeli | Adres | : Kaymakamlık Binası, Fatih Sultan Mehmet Mh. Kartepe KEnt Meydanı, No:1 K:1 Kartepe / Kocaeli |
Telefon | : 0262 504 75 13 | Telefon | : 0262 373 44 41 |
Faks E-Posta |
: : 774635@meb.k12.tr |
Faks E-Posta |
: : |